Dank allen.
En nog even op Ed terug te komen, het is gewoon jammer dat een gozer met zo'n goeie stem het zelf verkloot.
Maar het zou kunnen dat hij het inmiddels onder de knie heeft en we ooit nog eens plaatwerk kunnen verwachten, laten we dat dan maar hopen.
Toen ik werd benaderd door de gitarist was het voor mij al niet echt Angus hoor.
Bijna geheel andere band op drums na. Dit speelde paar jaar terug ja.
@ Martin, dat Ed inderdaad bijna operachtig zingt is nu juist geen probleem voor mij, ik heb ook een soort van opera achtige stem, sommigen noemen me ook de Marco Bakker van de hard rock;-)
Ik had er gewoon geen oren naar omdat het voor mij een opgebakken hap zou zijn waar de orginele zanger niet meer bij zit.
Ik vind dat dit soort reunies alleen maar zouden mogen met de orginele zanger, dat is toch wel erg bepalend voor het geluid van een band.
@Hans W, Integendeel Donor was zeker een sterke band, maar het punt was dat ik het allemaal net even wat melodieuzer wilde hebben, terwijl zij juist steeds harder gingen spelen.
Het werd op gegeven moment steeds lastiger om er mooie melodieuze zanglijnen bij te maken.
Voor mij werd het ook pijnlijk hoorbaar toen ze hun debuut plaat opnamen met mijn opvolger, de zang klinkt een beetje als een piepkuiken, enorm hoog, weinig ballen en saaie lijnen. Oftewel niet mijn ding, maar smaken verschillen he;-)
@Bozzy (Stefan Bosland),
Gezellig top, je mag ,mensen meenemen hoor;-)
Tenslotte….Herke.
Jammer dat hij dan niet meer kan knallen. Heb hem altijd een behoorlijke pianist/gitaarspeler gevodnen, maar vooral een zeer goede songschrijver en gewoon een zeer aardige gast!
Groetjes Tom en tot de 15e mei