Heavy Metal Maniacs • View topic - Motörhead UK 2011!!!

Motörhead UK 2011!!!

Talk about live gigs!

Re: Motörhead UK 2011!!!

Postby skull » 07 Nov 2011, 16:54

als eeuwig ook in Walhalla geldt, doe ik het ervoor, maar het blijft slecht bataald en ik heb geeeeeen kippetjes
skull
Air guitarist

Favorite band: Het is gewoon lekker!

Postby skull » 08 Nov 2011, 10:03

Goedemorgen Motörhead-gangers, we krijgen best redelijk weer, zeker voor de tijd van het jaar. Hier de vooruitzichten

donderdag max. temp. 16º, min. 9º, windkracht 2-3, 's ochtends af en toe een licht buitje, 's middags af en toe zon
vrijdag max. temp. 13º, min. 11º, windkracht 2-3, hele dag buitjes, afgewisseld met zonnige perioden
zaterdag max. temp. 14º, min. 9º, windkracht 3, hele dag bewolkt, maar vermoedelijk droog
zondag max. temp. 13º, min. 8º, buien, afgewisseld met zonnige perioden.

Alles bij elkaar goede temperaturen, zeker met de geringe windsnelheden. Dus pooltruien zijn niet nodig, maar een regenjack of zo kan geen kwaad. Op verzoek neem ik mijn enige echte 'Skull-paraplu' wel mee.

Ooohhh, ik heb er echt zin in, over ongeveer 32 uur stap ik in m'n auto richting Moos, aftellen dus!
skull
Air guitarist

Postby Ghizzy » 08 Nov 2011, 22:48

Eric!!! Mag ik morgen (woensdagavond) met jou meerijden naar Moos? Dan gaan we samen alvast voorzingen met de klassiekers van Motörhead!!!!!!!
Ik hoor het graag van je!!!
Ghizzy
Air guitarist

Favorite band: Metallica en Queensryche

Postby skull » 09 Nov 2011, 10:28

Waarom willen sommigen toch dood naar Motorhead? Eerst Henry met mij in een 2 persoonsbed, wat z'n einde zou betekenen en nu wil jij weer dat ik naast je in de auto ga zingen, wat je ook niet zou overleven. En you certainly wouldn't be "killed by Death", but by Skull's voice; ik had vroeger op mijn werk al een absoluut zingverbod, kan je nagaan!
Ik zing best nog vaak, maar alleen als ik alleen in de auto zit, therapeutisch meebrullen noem ik dat. En in de "Mickey Bolle Kater Metal Band" (die ik nog voor m'n dood ga oprichten) ga ik alleen bas spelen en hooguit backing vocals doen met de mic dicht. Is dat trouwens niks voor jou, zangeres in de "Mickey Bolle Kater Metal Band"? En je moet natuurlijk bereid zijn op wereldtournee te gaan. Een drummer heb ik al!
Zie vanavond dan maar als auditie. Ik zal wat cd's meenemen en dan kan jij voor me zingen en hou ik m'n kop. Wie weet?
O ja, ik ben ergens tussen 19.30 en 20.00 bij je!
skull
Air guitarist

Postby skull » 09 Nov 2011, 11:23

Nog ff laatste weerbericht: als hierboven, maar waarschijnlijk veel minder buien
skull
Air guitarist

Postby Motormaus » 09 Nov 2011, 12:02

Laatste nieuws, Lemmy heeft z'n linker pols geblesseerd, zal vanavond niet optreden. Meer is er nog niet bekend, ik ga voorlopig van t beste uit...

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk
Out of the mist it rose
A roaring hellfire with steam engines blazing
on the way to take over the world trough Rock n Roll

Irönclad!
Motormaus
Headbanger

Favorite band: Motörhead!!!!

Postby Motormaus » 14 Nov 2011, 00:21

Zo, weer thuis na een geniaal 4day weekend, en Motorhead was ongelooflijk goed, t knalde fantastisch!
UK subs en Anti nowhere league waren ook geweldig. Al besloten dat ik volgend jaar er gewoon weer sta in Londen...

Dus wie gaan er mee?

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk
Out of the mist it rose
A roaring hellfire with steam engines blazing
on the way to take over the world trough Rock n Roll

Irönclad!
Motormaus
Headbanger

Favorite band: Motörhead!!!!

Postby dyjanna » 14 Nov 2011, 07:52

IKKE!!!!!!

maar mijn hemel wat een reis deze keer, hadden wel wat pech i.vm werkzaamheden, konden geen trein naar Londen nemen, maar ach... en op Schiphol aangekomen, hebben we er nog 3 uur over gedaan om in Roelofarendsveen te komen.....
ik zeg maar 1 woord.............BASTARDS!!!! hahaahha
ben moe maar voldaan, en oh oh oh wat was het spannend, hebben echt tot 14.00 moeten wachten op het sein dat Motörhead echt ging spelen, was nerve-breaking....
Het was een feest... een feest een feest... Bedankt lieve vrienden... enne IK HEB EEN SJAAL!!!!
HEEEEEUUUUUJJJJJJ
dyjanna
Headbanger

Favorite band: destruction

Postby Ghizzy » 14 Nov 2011, 20:20

IKKE OOK!!!!!!!!!!!

NU weet ik pas wat ik gemist heb vorig jaar!!!!!! Wat een gaaf weekend!! Hammersmith is een bijzonder gave en mooie zaal!!!! De sfeer was heerlijk!!! Geen gezeik maar gewoon lekker genieten met elkaar van UK Subs, Anti Nowhere League en Motörhead!!!!!!!!!!!!!!! Wat waren de bands goed zeg!!!! Waarom hebben ze nou in Nederland nooit zo'n gave package??????
Martin!!!!!!!!!!!!!!!! Volgend jaar moet je echt mee!!!! We hebben je gemist!!! Geen gemaar dit keer!!!!!!!
Londen is voor de rest een hele gave stad!! We hebben veel gelopen en veel gezien!
Kom op met die foto's!!!!!!!!!!!!
Ghizzy
Air guitarist

Favorite band: Metallica en Queensryche

Postby Henry V2 » 14 Nov 2011, 22:08

Henry V2
Metalhead

Favorite band: Judas Priest

PreviousNext

Return to Concerts and festivals