Heavy Metal Maniacs • View topic - StoneHenge.

StoneHenge.

Talk about live gigs!

Re: StoneHenge.

Postby Martin Motörhead » 31 May 2011, 08:12

Overlord wrote:Denk nou even na, als IEDEREEN nu Vanderbuyst probeert te boeken, als ze op ieder festival, in iedere zaal, op ieder motortreffen en elke braderie spelen....

Waarom zouden wij ze dan boeken?

Ik hoor "wel eens wat" van het Opperhoofd, onze Grote Winnetoe, en WAT ik hoor stemt mij blij.... ik hoop dat we binnen een paar dagen weer meer bekend kunnen maken.... hou de site dus maar in de gaten.....

Ik hoorde van Henry dat vlak na het Taken By Force (waar veel maniacs Vanderbuyst voor het eerst live zagen en iedereen idolaat van de band was) er binnen het bestuur wel degelijk over Vanderbuyst op ons festival gesproken is, maar er werd vervolgens niets mee gedaan (toen kostte de band overigens nog 150 euro..................)

Nu treed de meest opwindende heavy metal band inderdaad overal op, behalve op ons festival

Als het feit dat deze band nu overal wel optreedt voor de enige heavy metal club in Nederland een reden is om de band NIET te boeken heb ik inderdaad genoeg stof tot nadenken

Je zou juist "denken" dat zo'n nieuwe parel in onze heavy metal scene niet mag ontbreken op een festival wat in één adem met Keep It True en Headbangers open Air genoemd wordt

Maar als kritische vragen of opmerkingen hierover niet gemaakt mogen worden......................dikke pik, 3 bier en neem er zelf ook één
Martin Motörhead
Powerslave

Favorite band: Motörhead Black Sabbath & Hawkwind

Postby Overlord » 31 May 2011, 11:17

Oh, maar iedereen mag meepraten over welke bands wel en niet geboekt worden. Ik zeg alleen maar dat deze band op dit moment op iegen kracht al groot genoeg is, en stel de vraag: waarom zouden wij ze dan nog boeken? Ik zeg trouwens niet dat ze niet alsnog geboekt worden, ik kan niet in Stefan's hoofd kijken! Ik weet alleen dat het Maniacs Festival bekend staat om het boeken van die bands die juist NIET overal kunnen optreden....

En ja, er wordt binnen het bestuur natuurlijk over elke band gesproken, en natuurlijk volgen we Vanderbuyst op de voet... en ik denk ook zeker dat we ze nog eens ergens een keer gaan zien, maar wanneer en hoe... dat zien we nog!
En daarnaast ben ik blij dat The Rods in Nederland kwamen spelen.

Image
Overlord
Site Admin

Favorite band: Manowar

Postby metalfred » 25 Jul 2011, 17:15

Ik heb trouwens nog een kaartje over voor dit festival. En aangezien ik zo' n toffe gozer ben(Buuurk!) is ie gratis af te halen bij mij. laat ik zeggen, wie eerst komt, eerst maalt. Iemand belangstelling?
metalfred
Metalhead

Favorite band: Motorhead

Postby metalfred » 25 Jul 2011, 17:15

Sorry, verandering van gedachten. Kost je een pot bier.
metalfred
Metalhead

Favorite band: Motorhead

Previous

Return to Concerts and festivals