Martin Motörhead wrote:Precies de Kraai, alleen zou ik het woord "tevreden" willen inruilen tegen VERWEND !!!!!!!!
Wij zij in Nederland verwend met zoveel aanbod, dus gaan we klagen als ons iets niet bevalt cq aanspreekt
Op zich isser niets mis mee om 7 uur te reizen om een gaaf festival/bandje te bezoeken, maar al is Forces of Metal op loop afstand, met Manowat als headliner krijg je mij er met geen stok naar toe, zelfs niet als iemand mij mijn reisgeld vergoed
Verder vind ik de woorden van Yoshja erg voor mijn verbeelding spreken, waarom iets supporten louter en alleen omdat het metal is......................erg treffend getypt Yoshja !!!!!!! Deze woorden zijn een Whiskey waard !!!!!!
Dan kunnen we net zo goed de hoogovens in EImuije gaan supporten, daar draait alles om metaal
De Nederlandse metalhead is alles behalve verwend. In Nederland is veel te weinig aanbod op Metal gebied. Doordeweekse tussendoor, concertjes van bands. Nederland word de laatste jaren al structureel overgeslagen door grote tours, snap ik wel, want er is geen markt voor. Daarom kan een groot Metal festival het tegendeel bewijzen. Maar ik ben tevreden, terwijl mensen kritisch een beginnend festival aan het afzeiken is, en nog helemaal niet weten waar het eindigt. nee, Martin ook ik ben niet van de grote open-air festivals, Manowar is ook niet mijn favoriete band, maar als ik festivals ga overslaan omdat bepaalde bands me niet aanstaan, zit ik het hele jaar thuis op de bank.