Heavy Metal Maniacs • View topic - Vuurwerk met Feuerengel op HuneFestival Ruinerwold

Vuurwerk met Feuerengel op HuneFestival Ruinerwold

Talk about live gigs!

Vuurwerk met Feuerengel op HuneFestival Ruinerwold

Postby hunefestival » 19 Sep 2011, 23:40

De tweede dag (1 oktober) van het HuneFestival te Ruinerwold zal worden gekenmerkt door rockmuziek met als headliner het Duitse Feuerengel. Deze band wordt gezien als dé Rammstein tributeband bij uitstek. Muzikaal zijn deze mannen nauwelijks te onderscheiden van het echte Rammstein en ook qua show is Feuerengel absoluut uniek in zijn soort. Je komt ongetwijfeld oren en ogen tekort wanneer deze band met haar vuurwerkshow aanvangt. Vlammenwerpers en vuurbogen, gecombineerd met de subliem gecoverde wereldhits van één van de meest spraakmakende bands aller tijden.

Naast Feuerengel zullen nog 2 andere bands hun opwachting maken op zaterdag 1 oktober in Ruinerwold, te weten Present Danger en Scrum. Eerstgenoemde won met hun Metallica tributeshow in 2008 in Paradiso Amsterdam de landelijke bandcompetitie “Clash of the coverbands” en staat bekend als een van de beste Metallica coverbands van Nederland. Scrum mag het publiek deze avond opwarmen met hun powerfolk muziek: Rock met Schotse en Ierse folkinvloeden, waarbij de bagpipe, de tin whistle, viool en de mandoline een grote rol spelen.

Tickets

Tickets zijn online verkrijgbaar via http://www.hunefestival.nl/tickets en tevens bij de winkels van Primera en Free Record Shop.

Zaterdag 1 oktober:
Feuerengel (tribute to Rammstein)
Present Danger (tribute to Metallica)
Scrum

Voorverkoop: EUR 15,00
Dagkassa: EUR 20,00 (mits voorradig)
Aanvang: 19:00 uur

Image
hunefestival
Eddie

Favorite band: Rammstein

Re: Vuurwerk met Feuerengel op HuneFestival Ruinerwold

Postby Hunebed » 21 Sep 2011, 16:02

whahahahahha 20 euro voor 2 coverbands en een middelmatig folk bandje.... jezus christus wat kom je op dit forum doen?? ons hele dorp is al volgehangen met die troep..... dr is toch geen echte metalhead die hier heengaat??
Hunebed
Metalhead

Favorite band: Chainsaw

Postby Martin Motörhead » 21 Sep 2011, 18:54

jawel, ik ga er heen, regel kaarten, we moeten dit met z'n allen ondersteunen en blij zijn dat er eindelijk weer eens wat gebeurt in Nederland
Martin Motörhead
Powerslave

Favorite band: Motörhead Black Sabbath & Hawkwind

Postby Hunebed » 22 Sep 2011, 15:44

haha martin jij mafkees, dit heeft toch geen zak te maken met het geval Forces Of Metal.......? duidelijk snap jij mijn punt daarover nog steeds niet... :P
Hunebed
Metalhead

Postby Yoshja » 22 Sep 2011, 15:45

HAHAHAHAHAHAHA, mijn dag kan niet meer stuk... dank je wel, Martin!!
Destructed youth - Destructed life
Drinks and drinks, make me fly!
But I'm immortal - I'll survive! Zombies, never DIE!!
Yoshja
Junior Metalhead

Favorite band: Hirax

Postby Martin Motörhead » 23 Sep 2011, 08:23

Hunebed wrote:haha martin jij mafkees, dit heeft toch geen zak te maken met het geval Forces Of Metal.......? duidelijk snap jij mijn punt daarover nog steeds niet... :P

Beste Stefan Prins,

Ik heb in deze topic met geen woord gerept over Forces of Metal, of ik jou punt nu wel of niet snap.

Bovendien meen je mij uit te moeten maken voor "Mafkees"
In andere topics lees ik dat ik jou eens met rust moet laten en niet elke X overal de schuld van moet geven ivm je zachtaardige karakter, maar wie begint er nu te schelden.............?

Je zou bijvoorbeeld kunnen reageren met : Leuk Martin, leuk dat je een weekend naar Drenthe komt en zo'n typisch Drents dorpfeest mee komt maken, ik regel kaarten en we maken er een feest van, biertje, droge worst en een joint erbij en we vermaken ons wel
Maar nee, in plaats daarvan wordt ik voor mafkees versleten

(nou heb je helemaal gelijk hoor Stefan................ik ben een mafkees en van jou kan ik dergelijke taal best hebben hoor, je kent mij best wel en weet uit ruime ervaring dat ik niet goed wijs ben, dus is mafkees nog zacht uitgedrukt)

Had mij eerlijk gezegt wel leuk geleken, ik ben absoluut geen metallica fan meer, maar Present Danger heb ik 1 X live gezien (ongeveer 8 jaar geleden toen ze net begonnen op een Haagse Hardrock nacht) en ik moet zeggen dat eea best overtuigend klonk (toen al) en ik er zelfs een cd van gekocht heb, Rammstein is ook geen nr 1 band van mij, maar af en toe best leuk en om deze 2 bands in gezelschap van 2 keurige heren (Yoshja en uzelf) op zo'n dorpsfeest mee te maken had mij gewoon leuk geleken

Maar ik stel voor : zand erover en een strand aanleggen
Martin Motörhead
Powerslave

Postby dekraai » 23 Sep 2011, 11:30

ik neem mijn schepje mee!
BANG YOUR HEAD! Listen to the Heavy Metal Maniacs radio! Click HERE
dekraai
Metalhead

Favorite band: Mercyful Fate

Postby Martin Motörhead » 23 Sep 2011, 14:57

dekraai wrote:

ik neem mijn schepje mee!

Neem dan ook een emmertje en wat vormpjes mee, kunnen we zandtaartjes maken
Martin Motörhead
Powerslave

Postby dekraai » 24 Sep 2011, 16:13

jaaa gezellig! martin ga je mee naar Zwolle!? een The good Show , met een The Good Cigar en een The Good Hand??
BANG YOUR HEAD! Listen to the Heavy Metal Maniacs radio! Click HERE
dekraai
Metalhead

Favorite band: Mercyful Fate

Postby Hunebed » 27 Sep 2011, 15:52

nou martin, weetje wat? als je graag een dorpsfeest in drenthe mee wil maken, gaan we een keer naar Normaal in drenthe.... een hoop bier en droge worst, komt dan wel goed... dat is een stuk leuker als een avondje Rammstein.... haha
Hunebed
Metalhead

Next

Return to Concerts and festivals