Martin, Nick heeft toch gelijk...
Dat je t jack niet herkend is begrijpelijk, lijkt in de verste verte niet op hoe t jack er nu uit ziet...

Martin Motörhead wrote:Henry V2 wrote:Volgens mij is dit geen Maniac, maar als je dit als backprint op je jas heb zitten ben je wel uit het juiste Maniacshout gesneden!
Zoals Bozzy het brengt gaat het dus weldegelijk om een Maniac, Bozzy heeft het immers over een rugplaat van een Maniac, alleen stelt hij de vraag verkeerd denk ik
Nu vraagt hij of wij de rug plaat herkennen en Jeroen meld droog dat dit een Judas Priest backpatch is, Bozzy bedoeld natuurlijk of wij de Maniac herkennen en ik neem aan dat het om een oude foto (dus geen "fouto") gaat van een Maniac
1 ding weet ik absoluut zeker, ondanks dat ik niet aan het spijkerjack kan ruiken zie ik aan alles dat dit NIET Maurice is, het jack is er TE SCHOON voor. Ook al zijn er wat vale plekjes onderaan het jack te zien is dit niet Maurice zijn stijl, daarnaast had Maurice vroeger steevast een Megadeth backprint op zijn jack
Volgens mij lult Nick maar wat en roept hij maar wat terwijl hij het zelf is die op die foto zit
Bozzy wrote:Om eens een nieuw soort topic te beginnen was ik van plan om elke week(misschien zelfs sneller) een oude fouto erbij te pakken van de rugplaat van een maniac.
Aan jullie om te kijken of jullie deze rugplaat herkennen.
Motormaus wrote:Martin, Nick heeft toch gelijk...
Dat je t jack niet herkend is begrijpelijk, lijkt in de verste verte niet op hoe t jack er nu uit ziet...

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests