Is misschien wel een leuk uitje ja...
Picture en Roadkill samen op vrijdagavond is sowieso een leuk uitje, daar is niets misschiens aan, dit weet je zeker.
Al begrijp ik de omschrijving "uitje" niet daar het om een optreden van beide bands gaat, wat hebben uitjes hiermee te maken.
Een leuk uitje is wellicht iets voor in een gerecht, al begrijp ik niet wat er leuk is aan uitjes, meestal ga ik ervan janken als ik ze snijd
Dan de vraag welk uitje je bedoeld, het bekende Amsterdamse uitje of de nog bekendere zilver uitjes
Je begrijpt dat hierom de volgende vraag zich onherroepelijk aandringt..................Picture en Roadkill...............Amsterdamse of zilver uitjes.................ik zie het verband niet
Je ziet hoe je in een kort zinnetje overweldigende verwarring kan zaaien
Even de feiten op een rij ;
A : Picture en Roadkill samen op een avond on stage is leuk
B : "Misschien leuk" is in dit geval geen goede omschrijving van wat ons te wachten staat
C : Uitjes (Amsterdamse of zilveren) komen in dit verhaal niet voor
D : Voor zover ik weet worden er geen uitjes (Amsterdamse of zilveren) als snack verkocht in de P3 in Purmerend
E : Metalfox twijfelt omdat hij in de misschien vorm typt
F : Het is onzeker of Metalfox de bands of de uitjes bedoeld, toch neig ik naar de uitjes omdat Metalfox Picture en Roadkill kent
G : Dus mag worden aangenomen dat Metalfox weet dat beide bands leuk zijn
H : awkwind
I : Het laatste woord "ja" kan er op duiden dat Metalfox er naar toe gaat, ja is immers een bevestiging of een vorm ervan
Dan is er natuurlijk ook nog de mogelijkheid dat Metalfox tijdens zijn laatste uitzending de UI heeft gemist in zijn gerechten en daarom te pas en te onpas over uien begint.........
Is het misschien een idee om je uit te nodigen voor een heerlijk kommetje uiensoep, zelf gemaakt natuurlijk met een kaas beschuitje op de soep
JA Metalfox, ik zorg ervoor dat je vrijdag 21 sept voor je naar Picture en Roadkill gaat eerst hier een heerlijk uiensoepje verorbert dan komen we er vanzelf wel achter wat uitjes met Picture en Roadkill te maken hebben.....misschien